tirsdag 31. januar 2017

1. Februar - Ny utfordring!

Da er en ny måned igang og jeg har gitt meg selv en ny utfordring: 1 måned uten sosiale medier.
For meg betyr det Facebook, jeg er ikke aktiv på Instagram, Twitter osv.
Blir skikkelig deilig med en helt annerledes utfordring enn den forrige, siden jeg ble ganske lei på slutten.

Jeg kommer sannsynligvis til å savne Facebook, sikkert særlig i begynnelsen.
Men det som jeg lurer på er hva ved Facebook jeg kommer til å savne?
Også er jeg kanskje mest spent på om jeg kommer til å savne det like mye hele måneden?
Eller kommer jeg til å syntes det er deilig uten etterhvert?
Det gjenstår å se når det har gått noen uker....
Og hva kommer jeg til erstatte den tiden jeg brukte der med?

Som noen avsluttende ord om forrige utfordring vil jeg si at det mest interresante i løpet av måneden som har gått, er at da jeg startet utfordringen så var jeg spent på:
-Hva kommer jeg til å løpe ut å kjøpe 1.Februar?
Jeg regnet med at det var noe jeg kom til å savne skikkelig!
Pluss at jeg tenkte det ville bli ting jeg "følte jeg måtte ha", men som da hadde måttet vente til 1.Februar.
Men sånn har det ikke blitt, det har overrasket meg aller mest.
Hadde jeg ikke fått telys i gave så hadde jeg løpt ut å kjøpt det idag, det vet jeg.
Men jeg trodde det skulle være mye mer og kanskje mange flere "større ting", men nei....
Det føles godt at det ikke ble sånn, og det betyr jo at man faktisk kan klare seg med ganske lite, så lenge man har nok til de grunnleggende behovene.

Idag skal jeg møte noen venner å feire at "fattig måned" utfordringen er fullført 😊!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei, så koselig at du vil kommentere på min blogg.
Innlegget ditt vil bli synlig når det har vært til moderering.
Beste hilsen Ingvild-Christin