søndag 5. februar 2017

Livet uten Facebook

Denne måneden så er utfordringen å klare seg uten Facebook.
Jeg tenkte det kom til å bli en skikkelig stor utfordring, men kanskje jeg tok feil?
Nå har det selvfølgelig bare gått 4 dager, så savnet kan øke etterhvert.
Men til nå har jeg nesten ikke savnet det i det hele tatt.
Fredag og lørdag tenkte jeg ikke på Facebook en eneste gang. Det virker kanskje som jeg sjekker der mest av vane.
Det jeg savner mest er bildene til en kamerat jeg gikk på  folkehøyskole samme med som jobber på Fretex akkurat nå.
Han kler seg ut med ymse tøy og er stadig i "nye livssituasjoner" ut ifra tøyet, det har jeg ledd masse av 😂!
Også er det jo en kjekk måte å holde seg oppdatert på, med info i grupper man er med i osv.

Jeg har fått noen tilbakemeldinger på at noen savner at jeg poster på Facebook.
De føler at det jeg poster der og det jeg skriver på bloggen oppmuntrer dem., det er veldig koselig med slike tilbakemeldinger.
En måned går fort, så plutselig er jeg der igjen!

Nå handler livet for det meste om bursdager. Begge ungene og mannen har bursdag iløpet av 3 uker. Og når alle skal feires 2-3 ganger, så blir det mye fering!
Siste feiring er til torsdag, da er det 9 måneder til neste burdag i huset og det kjennes helt greit ut!
Etter torsdag blir det nok oftere blogginnlegg igjen,  mine kakekunster er ikke noe å skrive om på en blogg 😊.

Håper alle har en flott helg ❄😊❄


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei, så koselig at du vil kommentere på min blogg.
Innlegget ditt vil bli synlig når det har vært til moderering.
Beste hilsen Ingvild-Christin