mandag 20. februar 2017

Prosjekt " 1 måned uten Facebook"

Prosjektet mitt nå i Februar var " 1 måned uten Facebook".
Som de fleste har skjønt så droppa jeg det for et par dager siden.
Om jeg ikke klarte det? Tja, jeg gadd ihvertfall ikke mer.
Første uka var det ganske deilig.
Uke nummer to, så tenkte jeg ikke noe over det.
Uke nummer tre, da kosta det meg så lite å la være, i forhold til savnet av noen kontakter jeg savnet veldig! Så jeg syntes ikke det var verdt det.

Jeg klarte det jo ikke, det må innrømmes  😔😊!
Men hele sannheten var vel at det etterhvert ikke var noen skikkelig utfordring.
Jeg likte mye bedre utfordringen jeg hadde i januar.
Den skapte mye hodebry, forandring i hverdagen og jeg måtte ofre endel av meg.
Jeg lærte faktisk ganske mye av den utfordringen. For jeg tenker helt annerledes når jeg bruker penger nå.
Det ble en meningsfylt utfordring.
Skulle ønske jeg kunne komme på noe som er like utfordrende og litt på samme måte igjen.
Er det noen som har noen forslag?

Min konklusjon er vel: jeg trodde jeg var skikkelig avhengig av Facebook.
Jeg er der fordi det er mye hyggelig der!
Men hvis jeg absolutt ville kutte det ut, pga noe viktig,  så ville nok det gått helt greit.
For meg, men også  for de fleste andre tror jeg  😊👍🏻!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei, så koselig at du vil kommentere på min blogg.
Innlegget ditt vil bli synlig når det har vært til moderering.
Beste hilsen Ingvild-Christin