onsdag 11. januar 2017

Dag 10 - Dette går visst ikke så bra....

Jaja, jammen så sprakk jeg budsjettet igjen. Dette går visst ikke så bra....
Denne gangen var det ikke fordi jeg glemte det og ikke brukte jeg pengene på meg selv.
Men det er en vond situasjon for noen og jeg valgte å reise ut idag å hjelpe. Noen ting er viktigere enn et eksperiment....
Det viktigste for meg er uansett at jeg holder budsjettet på ting til meg selv. Så jeg fortsetter videre med god samvittighet.
Igår fikk jeg to "jeg spanderer" tilbud, så koselig, jeg blir rørt av det 💜.

Igår kveld så jeg episode nr 2 av "Flukt". Kontrastene mot mitt eget liv blir så store at jeg har vanskelig for å forstå dette fult ut. Men jeg forstår ihvertifall at det å bli født i Norge er mer verdt enn å vinne i Lotto! Og jeg håper jeg klarer å ta med meg gleden over dette i hverdagene mine!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei, så koselig at du vil kommentere på min blogg.
Innlegget ditt vil bli synlig når det har vært til moderering.
Beste hilsen Ingvild-Christin