mandag 9. januar 2017

Dag nr 8 - passer dårlig med kulde nå

Mandag morgen og en ny uke er igang. For min del så passer det utrolig dårlig med den kulden som kommer nå. Særlig siden det straks er tomt for ved.
Varmepumpe er utrolig kjekt, men når det blir skikkelig kaldt så er det både deilig og nødvendig å fyre om morgenen for å få huset skikkelig varmt. Jeg reiser ikke ut på jobb som de fleste andre, jeg jobber hjemme så da må det være varmt her.
Det betyr at jeg  må ut å kjøpe ved. Og hvor mye koster det for ved tro? Jeg aner ikke siden vi ikke har kjøpt ved på flere år. Men det aner meg at mine 250kr for en uke synker betraktelig...
Nå kan jeg dele summen for ved på fire siden vi er fire i familien og bare jeg holder på med dette eksperimentet, men allikevel.
Denne utgiften så jeg ikke komme. Jeg kan selvfølgelig poste på Facebook om noen vil velsigne meg med gratis ved, men det er juks syntes jeg. Hvor får jeg tak i billigst ved tro? Bare å sette i gang, ny uke - nye utfordringer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei, så koselig at du vil kommentere på min blogg.
Innlegget ditt vil bli synlig når det har vært til moderering.
Beste hilsen Ingvild-Christin